när man mår som en påse skridskor

Men vaarför livet, kan du inte bara vara på min sida för en gångs skull? Tillfrisknade ju i fredags från en tråkig halsfluss så allt var frid och fröjd. Tills jag i onsdags-kväll insjuknar i inte bara en tråkig halsfluss, utan den vidrigaste mest plågsamma jag varit med om. Så att jag efter 2 av 3 dagars antibiotikakur fortfarande varken kan prata, svälja eller äta, ja det gör att jag lite grann tappar hoppet om livet. Eller ja, i alla fall hoppet om att någonsin bli frisk igen. Och ja, jag tycker så olidligt synd om mig själv. Det enda som får mig att klara av denna misär är treo(tack Frida!!), glass och Alex & Sigges podcast. Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Frida

åh, krya finis <3

2015-04-18 @ 00:54:47
URL: http://blogg.fridamoller.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: