ballerinas weather

ballerinas outfit 3
 

Indulgence faux fur coat, 190 SEK / Skinny jeans, 280 SEK / Zara flat shoes, 325 SEK / Stackable ring, 2 160 SEK / Ileana Makri gold bracelet, 42 100 SEK / Chevron ring, 130 SEK / Illesteva clear glasses, 1 820 SEK
 
 
ballerinas outfit 2
 
 
 
 
 
ballerinas outfit 1
 
 
 
Det jag varje år längtar absolut mest till är inte att få gå barbent eller så utan att få använda ballerinas! Min absoluta favoritsko, så enkel, fin, skön och finns ju i alla möjliga varianter. Och det bästa jag vet är att hela ens höst och- vintergarderob liksom får ett helt nytt utseende av att matchas med ballerinas istället för vinterkängor. 


Kommentarer
Postat av: Ida och Amanda

Supersnyggt!♡

2014-04-01 @ 16:17:40
URL: http://idaoamanda.blogg.se/
Postat av: Louise Norberg

Jag vet inte riktigt om min tidigare kommentar skickades eller inte, men skriver det igen iallafall. Tröjan kommer ifrån GinaTricot :) haha!

2014-04-01 @ 20:45:46
URL: http://xccv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: